Časté otázky
Potrebujete poradiť ohľadom dedikovaných serverov, VPS alebo herných serverov ? V rubrike FAQ nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky klientov Datastorage. Ak tu svoju odpoveď nenájdete, radi Vám pomôžeme: support@datastorage.sk
Môžem poslať dodatočnú objednávku na HDD/RAM pre môj server?
Po kliknutí na ´Objednať teraz!´, budete presmerovaný na konfiguračnú stránku daného produktu. Tu si môžete pozrieť možné varianty a taktiež aj daný produkt objednať.
Upgrade serverov je možné objednať aj vtedy, ak máte už zakúpený server v Datastorage. V takomto prípade je nutné poslať email na support@datastorage.sk alebo nás kontaktovať prostredníctvom tel. na +421 948 939 293
Môžem si objednať ďalšie IP adresy pre môj VPS server?
Je možné si objednať až 20 ďalších IP adries na VPS. Cena za každú IP adresu je 4,99 €/mesiac. Ak máte záujem objednať si dodatočné IP adresy, obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu support@datastorage.sk alebo na tel. čísle +421 948 939 293 . Náš tím supportu je pripravený Vám okamžite pomôcť.
Aká veľkosť prenosu dát je zahrnutá v cene?
Prenos dát je neobmedzený, takže sa nemusíte báť, koľko dát využívate každý mesiac.
Taktiež, šírka pásma (bandwidth) je zdieľaná, čo znamená, že zoskupenie serverov zdieľa väčšiu šírku pásma.
Všeobecne, rýchlosť portu 100 Mbit /s alebo 1 Gbit /s je Vám kedykoľvek k dispozícii . Ak by spotreba bola permanentne vysoká, budeme musieť obmedziť bandwidth. Pre viac informácií nás prosím kontaktujte na support@datastorage.sk alebo na tel. č. +421 948 939 293
Chcem požiadať o pevný reštart, čo musím spraviť?
Pevné reštarty je možné vykonať kedykoľvek zadarmo. V prípade akýchkoľvek otázok, kontaktujte naše oddelenie supportu na support@datastorage.sk alebo na tel. č. +421 948 939 293
Aká je dostupnosť operačných systémov pre môj VPS Server?
Pri zadávaní Vašej objednávky je možné si vybrať medzi viacerými Linux distribúciami (Cent OS, Debian, Ubuntu, Fedora a open SUSE) ako aj objednať jeden z našich Windows Serverov. Pre bližšie info nás kontaktujte na support@datastorage.sk alebo na tel. č. +421 948 939 293
Potrebujem nainštalovať individuálny operačný systém so špecifickými parametrami
To nie je pre nás žiadny problém. Pošlite nám prosím bližšie informácie na support@datastorage.sk alebo nás kontaktujte na tel. č. +421 948 939 293 a my Vám ponúkneme cenu za inštaláciu individuálneho operačného systému našimi technickými expertmi.
Je možné si objednať administračný panel ako aktualizáciu pre môj VPS server?
Samozrejme! Ponúkame nasledovné web administračné panely ako aktualizácie:
-cPanel/WHM
-Plesk (viaceré balíčky a verzie dostupné, taktiež pre Windows)
-Webmin
Potrebujem individuálnu pomoc so softwarom. Môžete mi prosím pomôcť?
Naši technickí experti vám budú viac ako nápomocní s vašimi individuálnymi požiadavkami týkajúcimi sa softwaru (ako inštalácia špeciálneho softwaru alebo skrípt, administrácia databázy, atď) Tento servis je spoplatnený. Pre bližšie informácie kontaktujte naše support oddelenie na support@datastorage.sk alebo na tel. č. +421 948 939 293
Aké sú pracovné hodiny vašej štandardnej podpory?
Náš vysoko kvalifikovaný personál je ochotný pomôcť Vám 365 dní v roku a minimálne od 8:00 do 16:00 hod. na tel. čísle +421 948 939 293 alebo do 23:00 hod. prostredníctvom emailu support@datastorage.sk.
Som už vašim VPS zákazníkom. Môžem presunúť všetky svoje dáta do jedného z vašich rýchlejších SSD serverov?
Nie, vzhľadom na ich odlišné architektúry dve VPS-série sú nezlúčiteľné. Môžete upgradovať len s potvrdenou “stratou dát”, čo znamená, že všetky Vaše aplikácie si budete musieť znovu sami nainštalovať na Vašom novom VPS SSD. Je možné upgradovať Herné servery na VPS servery.
Som pripojený k mojim VPS cez VNC - ale všetko, čo vidím, je čierna obrazovka
Je správne, ak sa spočiatku zobrazí čierna obrazovka. Stačí kliknúť do VNC okna a stlačiť Enter. Operačný systém potom odpovie na prihlasovacej obrazovke. Pre viac informácií nás kontaktujte na support@datastorage.sk alebo na tel. č. +421 948 939 293
Snažím sa prihlásiť do mojej VPS cez VNC s použitím správneho hesla ale prihlasovací proces zlyháva
Ak máte problémy s prihlásením pomocou bežného hesla, čo by mohlo byť vzhľadom k nastaveniu klávesnice; Y a Z klávesy môžu byť obrátené. V takom prípade budete musieť stlačiť kláves z keď chcete zadať y a naopak.
Môžete ľahko vyskúšať svoje nastavenie klávesnice. Ak zadáte heslo do vstupného poľa užívateľského mena (nestláčajte Enter), sledujte, čo sa stane a porovnajte heslo s výsledkom svojho vstupu. Ak máte napríklad zadať zzz na Vašej klávesnici ako užívateľské meno, uvidíte, že VNC to interpretuje ako yyy.
Potrebujem individuálnu technickú podporu, viete mi pomôcť?
Naši technickí experti Vám radi pomôžu s Vašimi špecifickými požiadavkami (ako je napr. inštalácia špeciálnych PHP-skrípt, databázová administrácia, atď.) Táto extra služba našich IT špecialistov je za príplatok 35 € za každých začatých 15 minút.